花瓣的瓣字能組成哪些詞,花瓣的瓣的能組成哪些詞?

2021-03-04 06:08:24 字數 3933 閱讀 7418

1樓:祺啊琦

可組成這些詞:

蒜瓣 suàn bàn: 蒜的 鱗莖分成若干瓣狀

e5a48de588b662616964757a686964616f31333363393734,每一個瓣狀部分叫做一個蒜瓣。

門瓣 mén bàn: 猶門環。門鋪所銜的舌瓣,用它敲擊門鋪以叫門。 明 湯顯祖 《紫釵記·劍合釵圓》:「把雕鞍勒住胡奴喚,亂敲門瓣,辭敲門瓣。」

蓮瓣lián bàn: 1. 指繡鞋。

《剪燈餘話·連理樹記》:「謝大娣惠鞋:蓮瓣娟娟遠寄將,繡羅猶帶指尖香。

」  2. 指舊時女子纏得很小的腳。《天雨花》第十三回:

「迤邐來到雲中閣,蓮瓣輕移細步行。」《再生緣》第五七回:「鳳履緩行蓮瓣穩,鸞綃微卷筍尖長。

」《紅樓夢》第七十八回「老學士閒徵姽嫿詞 痴公子杜撰芙蓉誄」:捉迷屏後,蓮瓣無聲;鬥草庭前,蘭芳枉待。

尖瓣 jiānbàn:形成心臟瓣膜的許多褶皺或瓣片之一。尖瓣花屬序密穗狀,開花順序為向心性。

花密集,完全無梗,有1枚苞片和兩枚小苞片。花萼上位,5  尖瓣花屬裂;花冠管狀,5裂至中部,輻射對稱;雄蕊5枚,插生於花冠筒下部,與花冠裂片互生,花絲極短,花葯2室;子房下位,2室,胚珠多數,花柱短。

瓜瓣 guā bàn:又名冬瓜子 (《唐本草》) ,白瓜子(《本經》),瓜子、瓜瓣(《金匱要略》),冬瓜仁(《別錄》),瓜犀(《荊楚歲時記》)。源自為葫蘆科植物冬瓜的種子。

植物形態像冬瓜條。

根瓣  豆瓣  瓣香  瓣胃  活瓣  花瓣  瓣膜  一瓣香  醬瓣草         豆瓣醬  八瓣子  重瓣胃  蒜瓣兒  瓣鰓類  一瓣子心  七楞八瓣  離瓣花冠  合瓣花冠  豆瓣兒醬   一籽一瓣兒

筆順

丶一丶ノ一一ノノノフ丶丶丶一丶ノ一一丨

基本釋義

1.組成花冠的各片:花~。

2.植物的種子、果實或球莖可以分開的片狀物:豆~兒。蒜~兒。

3.物體破裂分成的部分。

4.量詞。

組詞造句

花瓣——月季花開放了,碧綠的葉子,紅紅的花瓣,好看極了。

蒜瓣——我把剝好的蒜瓣用搗蒜錘搗碎了。

豆瓣——用豆瓣炒的辣椒很好吃。

花瓣的「瓣」的能組成哪些詞?

2樓:深藍港灣

七稜八瓣[qī léng bā bàn] 比喻四分五裂。

一瓣心香[yī bàn xīn xiāng]心香:舊時稱中心虔誠,就能感通佛道,同焚香一樣。比喻十分真誠的心意

花瓣:組成花冠的各片

豆瓣兒、蒜瓣兒:植物的種子、果實或球莖可以分開的片狀七稜八瓣:物體自然地分成或破碎後分成的部分。

瓣膜 :一種小瓣或類似小瓣膜的結構

花瓣的瓣能組什麼四字詞語

3樓:驚心意

您好!瓣的四字詞語 :

一瓣心香、

一瓣之香、

七稜八瓣

很高興為您解答,

祝您生活愉快!

4樓:介辛

您好!瓣的四字詞語 :

一瓣心香、

一瓣之香、

七稜八瓣

5樓:

邋遢鬼灬∴…戴摸手機至濟寧麼啦可口可樂了了阿爸來了可口可樂了看看

花瓣的「瓣」能組什麼詞?

6樓:

蒜瓣讀音:[ suàn bàn ]

釋義:蒜的鱗莖分成若干瓣狀,每一個瓣狀部分叫做一個蒜瓣。

造句: 蒜瓣放入爆香,放入番茄,等番茄出汁,倒進剛才調好的調料。

瓣膜 讀音:[ bàn mó ]

釋義:一種小瓣或類似小瓣膜的結構

造句:目的:研製可經導管植入的帶瓣膜三尖瓣支架,探索置換三尖瓣的技術。

瓣胃 讀音:[ bàn wèi ]

釋義:也叫重瓣胃。 反芻動物的第三胃。

造句:牛胃也可用同樣的方法做成爆肚兒,最佳部分是牛的重瓣胃,又稱牛百葉。

肛瓣讀音:[ gāng bàn ]

釋義:肛柱下端之間,彼此借半月形的粘膜皺囊相連,這些半月形的粘膜皺襞稱肛瓣。

造句:首次觀察到孤雌生殖長角血蜱成蜱氣門板腹面前方有7、8個小孔,肛瓣下方有密整合帶的小刺以及十幾個氣孔樣物。

蓮瓣讀音:[ lián bàn ]

釋義:1.指繡鞋。2.指舊時女子纏得很小的腳。

造句:一襲淺紫蓮瓣玉綾罩紗,錦茜紅明花抹胸,頭髮散落披在發間,襟兩側有束帶鬆鬆地在胸前打了個結,餘下雙帶隨意垂下,迎風而舞。僅戴幾星乳白珍珠瓔珞,映襯出雲絲烏碧亮澤,斜斜一枝翡翠簪子垂著細細一縷銀流蘇。

瓣香讀音:[ bàn xiāng ]

釋義:1.佛教語。猶言一瓣香。  2.師承;敬仰。   3.喻崇敬的心意。

造句:倘他年化鶴東歸,一瓣香祝成本性,十分月現出金身。

瓜瓣讀音:[ guā bàn ]

釋義:瓜子。

造句:研製人員拿出幾套設計方案,最終瓜瓣型設計方案獲得大家一致認可。

尖瓣讀音:[ jiān bàn ]

釋義:形成心臟瓣膜的許多褶皺或瓣片之一

造句:位於三尖瓣環和下腔靜脈口間的峽部為消融部位.

活瓣讀音:[ huó bàn ]

釋義:活動的瓣膜;活門

造句:發病機制是實質壞死和活瓣性氣道阻塞的綜合作用。

骨瓣讀音:[ gǔ bàn ]

釋義:骨瓣開顱手術中所形成的骨塊稱骨瓣。

造句:目的介紹肋骨瓣加滌綸布在膈肌缺如患兒膈肌重建術中的體會,**兒童胸腹裂孔疝的診治方法。

7樓:伍永芬懷緞

相關的組詞:

花瓣、蒜瓣、瓣膜

瓣胃、蓮瓣、活瓣

瓣香、門瓣、桃瓣

豆瓣、根瓣、瓜瓣

尖瓣、重瓣胃

花瓣的瓣,怎麼組詞?除了花瓣還能組什麼?

8樓:

蒜瓣【suàn bàn】

釋義:蒜的鱗莖分成若干瓣狀,每一個瓣狀部分叫做一個蒜瓣。

例句:蒜瓣放入爆香,放入番茄,等番茄出汁,倒進剛才調好的調料。

瓣膜【bàn mó】

釋義:一種小瓣或類似小瓣膜的結構

例句:二尖瓣狹窄時s1響亮、呈喀嚓聲,既表明瓣膜柔軟,也表明瓣膜在等容量收縮開始時仍張開著。

瓣胃【bàn wèi】

釋義:也叫重瓣胃。 反芻動物的第三胃。

位於腹腔前部右側。前通網胃,後接皺胃(有些反芻動物如駱駝等瓣胃與皺胃不分)。黏膜面形成許多大小不等的葉瓣,沒有消化腺。

其主要功能在阻留食物中的粗糙部分,繼續加以磨細,並輸送較稀部分入。

例句:重瓣胃反芻動物的第三胃,位於皺胃和網胃之間。

肛瓣【gāng bàn】

釋義:肛柱下端之間,彼此借半月形的粘膜皺囊相連,這些半月形的粘膜皺襞稱肛瓣。

例句:首次觀察到孤雌生殖長角血蜱成蜱氣門板腹面前方有7、8個小孔,肛瓣下方有密整合帶的小刺以及十幾個氣孔樣物。

蓮瓣【lián bàn】

釋義:指繡鞋

例句:柱為方形抹楞,覆盆蓮瓣式柱礎。

瓜瓣【guā bàn】

釋義:瓜子

例句:研製人員拿出幾套設計方案,最終瓜瓣型設計方案獲得大家一致認可。

活瓣【huó bàn】

釋義:活動的瓣膜;活門

例句:為此在施工中採用活瓣樁尖,並用0。

骨瓣【gǔ bàn】

釋義:骨瓣開顱手術中所形成的骨塊稱骨瓣。

例句:目的評估遊離腓骨瓣結合下頜重建鈦板修復下頜骨缺損中的應用。

根瓣【gēn bàn】

釋義:猶緣故

例句:不知什麼根瓣,小紅今天的情緒很不好。

豆瓣【dòu bàn】

釋義:豆類去皮後可分開的子葉

例句:寧在自由中吃豆瓣,不在囚牢中享蜜餞。

花瓣的瓣的偏旁部首是什麼,花瓣的瓣是什麼偏旁?除去偏旁幾畫?

花瓣的 瓣 的偏旁部首 瓜 一 拼音 b n 二 總筆畫 19 三 字型結內構 左中右結容構 四 基本字義 1 組成花冠的各片 花瓣。2 植物的種子 果實或球莖可以分開的片狀物 豆瓣兒。蒜瓣兒。3 物體破裂分成的部分。4 量詞。瓜瓣 b n 釋義 1.組成花冠的各片。如 花瓣。2.植物的種子 果專實...

和「花瓣」的「瓣」相同的字有哪些,怎麼組詞

辯 辯白 辯駁 辯才 辯辭 辯答。瓣 b n 組成花冠的各片 花瓣。植物的種子 果實或球莖可以分開的片狀物 豆瓣兒。蒜瓣兒。物體破裂分成的部分。量詞。辯 bi n 說明是非或爭論真假 分辯 亦作 分辨 爭辯 答辯 辯白。辯白 bi nb i 申辯 辯駁 bi nb 提出理由或根據來反駁對方的意見辯才...

如下圖所示黃色花蕊8瓣紅花瓣的花是什麼花

能不能整棵植物一起拍攝啊?不要單獨一枝花,我都看不出來是不是菊科的。孔雀草http image.baidu.黃色的花,口朝下,是什麼花?如圖所示!木本曼陀羅屬茄科曼陀羅 常綠半灌木,莖粗 葉大,葉卵狀心形,頂端漸尖,長15 28釐米,寬8 15釐米,嫩枝和葉兩面均要被柔毛,喇叭狀下垂,長達20餘釐米...